Translate

niedziela, 22 stycznia 2017

Postanowienia noworoczne

Nowy Rok, nowe plany i pomysły. Tak szybko te dni uciekają pomiędzy palcami. Dzień za dniem, i tak lecą całe lata. Może to czasem zła organizacja. Ale stale nad tym pracuję. Niedawno stuknęła mi 3 z przodu. Jeszcze nic to nie zmienia. Osobiście twierdzę, że wszystko siedzi w głowie i wszystko zależy od nas. Przewietrzyłam trochę głowę, weryfikuję swoje wartości.
Co tu dużo gadać, trzeba wziąć się do pracy. Maszyna już gotowa, więc do dzieła. W tym roku szykują się zmiany. Zmiana mieszkania, nowa praca, a co jeszcze czas pokaże. Jeśli jesteście tego ciekawi, to zapraszam.

Moje postanowienia na 2017 rok:
  • 40 wpisów na blogu (choć nie o ilość a o jakość tu chodzi),
  • sfinalizować album foto-książka "Viki od narodzin do dziś",
  • wprowadzenie wpisów również po niemiecku,
  • szycie, rękodzieło, robótki ręczne,
  • spróbować nowych rzeczy, może szydełko lub druty, malowanie na szkle...,
  • systematyczność! w każdej dziedzinie.
Większość moich prac to projekty długoterminowe. Ale można coś fajnego zrobić dosłownie w chwilę. To tak na dobry początek, na rozruch. Oto moje piórniki (lub schowki na skarby-to zależy do punktu widzenia) z filcu, które dziś powstały.

 
A pamiętacie moje magiczne pudełko, ozdobione metodą Decoupage? Znalazło właśnie nowe zastosowanie, po nowej dostawie. :-)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz